tirsdag 2. august 2011

marigold

7 kommentarer:

Amanda E sa...

Fantastisk bild, jag älskar färgerna! :)

Marie sa...

Nydelig. Liker spesielt kontrasten rødt/grønt

Elise Bjørnstad sa...

Hei. Jeg har laget en bitteiten omtale om deg på bloggen min hvor jeg har skrevet litt om deg og lagt ved tre bilder som du har tatt. Håper det er greit, i så fall må du si i fra om det er noe du vil ha endret eller fjernet. Innlegget finner du øverst på bloggen i skrivende stund :- ) Hvis du ikke finner det øverst er det ikke særlig langt ned.

Elise Bjørnstad sa...

Hei. Jeg har laget en bitteiten omtale om deg på bloggen min hvor jeg har skrevet litt om deg og lagt ved tre bilder som du har tatt. Håper det er greit, i så fall må du si i fra om det er noe du vil ha endret eller fjernet. Innlegget finner du øverst på bloggen i skrivende stund :- ) Hvis du ikke finner det øverst er det ikke særlig langt ned.

anders sa...

/ tusen takk!! du er alltid så sykt flink! følger med på bildene dine :)

Marit Nyhus sa...

Alle bildene dine er helt fantastiske!

Amanda sa...

utrolig bra bilder du tar! nydelig!